سرخط خبرها

همکاری شهاب حسینی با خانه تئاتر | بازیگر «فروشنده» تئاتر درس می‌دهد

  • کد خبر: ۱۷۲۸۲۶
  • ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
همکاری شهاب حسینی با خانه تئاتر | بازیگر «فروشنده» تئاتر درس می‌دهد
مدیر عامل خانه تئاتر از همکاری شهاب حسینی با این خانه برای انجام فعالیت‌های آموزشی و هنری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مقصود نعیمی ذاکر اعلام کرد که شهاب حسینی بنای همکاری با این خانه را دارد و به زودی قرارداد این همکاری امضا خواهد شد.

نعیمی ذاکر با ابراز خشنودی از همکاری شهاب حسینی با خانه تئاتر گفت: از آغاز قبول مسئولیت در خانه تئاتر، قرارم با خودم این بود که حتی‌الامکان از نیروی انسانی خانه تئاتر برای اداره آن استفاده کنم. این تصمیم دو اثر ذاتی دارد؛ اول اینکه اهالی یک خانه خوب است که خودشان خانه‌شان را اداره کنند و دیگر اینکه موضوع اشتغال اعضای خانه تئاتر باید از خانه شروع شود تا به صحنه و دیگر رسانه‌ها منتهی شود. شهاب حسینی از تئاتر به تلویزیون و سینما رفته است و در طرحی که برای فعال کردن سالن جوانمرد ارائه کرده، رویکرد فرهنگی هنری و آموزشی‌اش، فعال کردن خانواده تئاتر است و قصد دارد هم از جنبه فرهنگی هنری و آموزشی و هم از جنبه اقتصادی به هنر تئاتر کمک کند.

او با تشریح طرح پیشنهادی شهاب حسینی ادامه داد: وی در طرح خود قصد دارد در هر روز سالن جوانمرد سه باکس چهارساعته اجرا داشته باشد؛ در قالب کارگاه‌های آموزشی هنری و بر همین مبنا، نسل فرهیخته و شاید تکرارنشدنی تئاتر را به نسل حاضر پیوند بزند. با این نگاه، یکی از مهم‌ترین رویکردهایش انتقال تجربه استادان به جوانان است که در قالب اجرایی مدرن که ساختار آن کارگاهی است، دنبال می‌شود. باکس صبح را برای کودکان هدف گرفته است. باکس عصر را برای نوجوانان و جوانان و باکس شب را برای بزرگسالان و در طرح‌شان برای سانس شب، اجراهای ویژه با استاندارد تئاتر معیار در نظر دارند.

نعیمی ذاکر درباره اجرایی شدن این طرح گفت: این طرح در چند جلسه در هیات مدیره موضوع گفت‌وگو و تصمیم‌گیری بود که سرانجام با اکثریت آرا مصوب شد و مراحل انعقاد قرارداد در حال طی شدن است. نگاه شهاب حسینی در این طرح به سالن جوانمرد محدود نمی‌شود و امید آن می‌رود که از رهگذر این بسترسازی، هنرمندان ارجمند تئاتر از اشتغال خوبی در عرصه رسانه‌های تصویری چه صدا و سیما و چه فضای مجازی بهره‌مند شوند.

منبع: خبرآنلاین

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->